Mesafeli Satış Sözleşmesi
MADDE 1 – TARAFLAR
SATICI
Ticari unvanı : KİDSANDKODS BİLİŞİM EĞİTİM KURUMLARI SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Adresi : Barbaros Mahallesi, Lale Sokak, Ağaoğlu MyOffice, No:2 İç Kapı No : 13 Ataşehir/İSTANBUL
Telefon : +905306607123
Satıcı Mersis No : 0562097650200001
Satıcı E-Posta Adresi : info@kidsandkods.com.tr
Alıcının İade Halinde Malı Satıcıya Göndereceği Kargo Şirketi:
Çağrı Merkezi: info@kidsandkods.com.tr
ALICI
Adı – soyadı :
Adresi :
Telefon :
E-Posta:
MADDE 2-SÖZLEŞMENİN KONUSU ve KAPSAMI
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler
Yönetmeliği'ne uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu Sözleşme'nin tarafları işbu Sözleşme tahtında 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması
Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul
ve beyan ederler. İşbu Sözleşmenin konusunu; Alıcı'nın, …alan adı hangi şirket adına ise….'ye ait … alan adlı web sitesinden …, Satıcı ‘ya
ait Mal/Hizmetin satın alınmasına yönelik elektronik olarak sipariş verdiği, Sözleşmede belirtilen niteliklere sahip Mal/Hizmetin satışı ve
teslimi ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların
hak ve yükümlülüklerinin saptanması oluşturur.
Kullanıcı, Sözleşme konusu Dijital Hizmet'in ilk kullanımından veya çalıştırmasından
itibaren işbu Sözleşmede geçen anlaşma koşullarıyla bağlı olduğunu, bu koşulları başka bir
ihbara gerek kalmadan okumuş ve kabul etmiş sayılır. İşbu hükümleri kabul etmemesi halinde Kullanıcı, sözleşme
konusu hizmetlerden yararlanamaz, dijital içerikleri izleyemez, dersleri takip edemez ve Dijital Hizmet'i kullanamaz.
MADDE 3 –SÖZLEŞME KONUSU MAL VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ ve FİYATI (KDV DÂHİL)
Ürün Kodu Ve Adı Adet Satıcı Unvanı Birim Fiyatı Birim İndirimi Kupon Puan Toplam Satış Tutarı Vade Farkı KDV Dâhil Toplam Tutar
Kargo - Yurtiçi - Ücretsiz Kargo
İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Kargo hariç toplam ürün bedeli:
Kargo Ücreti:
Kargo Dâhil Toplam Bedeli:
Ödeme Şekli ve Planı:
Alınan Vade Farkı:
Vade Farkı hesabında kullanılan faiz oranı:
Teslim Şartları:
Teslimat Adresi:
Teslim Edilecek Kişi(ler):
MADDE 4 - MALIN TESLİMİ VE TESLİM ŞEKLİ
Sözleşme Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmakla
yürürlüğe girmiş olup Alıcı'nın Satıcından satın almış olduğu Malın/Hizmetin Alıcı'ya teslim edilmesiyle ifa edilmiş olur.
Mal/Hizmet, Alıcı'nın sipariş formunda ve işbu Sözleşmede belirtmiş olduğu adrese ve belirtilen yetkili kişi/kişilere teslim edilecektir.
Alıcı, satışa konu Dijital Hizmet’in temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli gibi Dijital Hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler
konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda onayladığını ve sonrasında elektronik ortamda Dijital Hizmet’i satın
aldığını işbu Sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. Ön Bilgilendirme Formu ve Alıcı adına gönderilecek Dijital Hizmet’in bedelini içerir
fatura işbu Sözleşme’nin ayrılmaz parçasıdır.
MADDE 5 - TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI
Malın teslimat masrafları aksine bir hüküm yoksa Alıcı'ya aittir. Satıcı,
Web sitesinde teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse teslimat masrafları Satıcı’ ya ait olacaktır.
Malın teslimatı; satıcının stokunun müsait olması halinde ve ödemenin gerçekleşmesinden sonra taahhüt edilen sürede yapılır.
Satıcı, sipariş konusu Mal/Hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaştığı haller saklı kalmak kaydıyla, Mal/hizmeti, Alıcı
tarafından Mal/Hizmet ‘in sipariş edilmesinden itibaren 30 (otuz) gün içinde teslim eder. Herhangi bir nedenle Alıcı tarafından Mal/Hizmet
bedeli ödenmez veya yapılan ödeme banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı Mal/Hizmet ‘in teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
Malın Satıcı tarafından kargoya verilmesinden sonra ve fakat Alıcı tarafından teslim alınmasından önce Alıcı tarafından yapılan sipariş
iptallerinde kargo bedelinden Alıcı sorumludur.
MADDE 6 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
Alıcı, Web sitesinde yer alan Sözleşme konusu Malın/Hizmetin temel nitelikleri, satış
fiyatı ve ödeme şekli ile teslimat ve kargo bedeline ilişkin olarak Satıcı tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup
bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcılar, Tüketici sıfatıyla talep ve
şikâyetlerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerine ve/veya Web sitesinin sağladığı kanallarla ulaştırabilirler. Alıcı, işbu Sözleşmeyi
ve Ön Bilgilendirme Formunu elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce Satıcı tarafından Alıcıya verilmesi gereken
adres, siparişi verilen Mal/Hizmete ait temel özellikler, Mal/Hizmet ‘in vergiler dâhil fiyatı, ödeme ve teslimat ile teslimat fiyatı
bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur. Alıcı'nın, Sözleşme konusu Mal/hizmeti teslim almadan önce muayene
etmeksizin; tahrip olmuş, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı Mal/Hizmeti kargo şirketinden teslim alması halinde sorumluluk
tamamen kendisine aittir. Alıcı tarafından kargo şirketi görevlisinden teslim alınan Mal/Hizmet ‘in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir.
Teslimden sonra Mal/Hizmet ‘in sorumluluğu ve hasarlar Alıcı'ya aittir. Mal/Hizmet ‘in tesliminden sonra Alıcı'ya ait kredi kartının Alıcı'nın
kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans
kuruluşunun Mal/Hizmet bedelini Satıcı’ ya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla Mal/Hikmet’i 3 (üç) gün içinde
Satıcı ‘ya iade etmekle yükümlüdür. Bu halde teslimat giderleri Alıcı'ya aittir.
MADDE 7 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
Satıcı, Sözleşme konusu Mal/Hizmet ‘in Tüketici Mevzuatına uygun olarak, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen
niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile Alıcı'ya teslim edilmesinden sorumludur.
Satıcı, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu Mal/Hizmeti süresi içinde
teslim edemez ise, durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde Alıcı'ya bildirmekle yükümlüdür. Sözleşme konusu Mal/Hizmet,
Alıcı'dan başka bir kişiye teslim edilecek ise, teslim edilecek kişinin teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.
MADDE 8– CAYMA HAKKI
Alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin,
satın aldığı Mal/Hizmeti teslim tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir.
Cayma hakkı bildirimi ve Sözleşmeye ilişkin sair bildirimler Satıcı’ ya ait ve/veya Web sitesinde belirtilen iletişim kanalları
ile gönderilecektir. Cayma hakkının kullanılması için süresi içerisinde Satıcı’ ya mevzuat hükümlerine ve Web Sitesi’ndeki cayma hakkı
kullanım seçeneğine uygun olarak bildirimde bulunulması şarttır. Cayma hakkının kullanılması halinde:
a)-Alıcı cayma hakkını kullanmasından itibaren 10 (on) gün içerisinde Malı Satıcı’ ya geri gönderir.
b)-Cayma hakkı kapsamında iade edilecek Mal kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları varsa Mal ile birlikte hediye edilen diğer
ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir. Cayma hakkının kullanılmasını takip eden 14 (on dört) gün içerisinde
Mal bedeli Alıcı'ya ödediği şekilde iade edilir. Mal, Satıcı’ ya iade edilirken, Malın teslimi sırasında Alıcı'ya ibraz edilmiş olan
orijinal faturanın da Alıcı tarafından iade edilmesi gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünün faturası bir kurum adına düzenlenmiş
ise kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade işlemi tamamlanamamaktadır.
Alıcı iade edeceği Malı ön bilgilendirme formunda belirtilen satıcının anlaşmalı kargo şirketi ile Satıcı’ ya gönderdiği sürece
iade kargo bedeli Satıcı’ ya aittir. Alıcı'nın iade edeceği Malı ön bilgilendirme formunda belirtilen satıcının anlaşmalı kargo
şirketi dışında bir kargo şirketi ile göndermesi halinde iade kargo bedeli ve Malın kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Satıcı sorumlu
değildir.
Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış, kargo koli bandı ile bantlanmış ürünlerin
iadesi kabul edilmemektedir. Bu şekilde gelen ürünler teslim alındığı haliyle karşı taraf ödemeli olarak geri gönderilecektir.
MADDE 9 – CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
Cayma hakkı aşağıdaki hallerde kullanılamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelerde (Ziynet, altın ve gümüş kategorisindeki ürünler)
b) Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmelerde,
c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde,
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmelerde,
e) Tüketici tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması şartıyla maddi ortamda sunulan kitap, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmelerde
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde,
h) Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerde,
ı) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmelerde,
i) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde,
j) İste-Gelsin sistemi kapsamında yapılan sözleşmelerde ve sözleşmeye konu Mal/Hizmet ‘in Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin uygulama alanı dışında bırakılmış olan (satıcının düzenli teslimatları ile alıcının meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) Mal/Hizmet türlerinden müteşekkil olması halinde Alıcı ve Satıcı arasındaki hukuki ilişkiye Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uygulanamaması sebebiyle cayma hakkı kullanılamayacaktır. Tatil kategorisinde satışa sunulan bu tür Mal/Hizmetlerin iptal ve iade şartları Satıcı uygulama ve kurallarına tabidir. Giyim ürünlerinin kullanılmış ve/veya tadilat görmüş olması halinde cayma hakkı kullanılamayacaktır. Abiye ürünler ve gece kıyafetlerinde cayma hakkı kullanılamayacaktır.
MADDE 10 - UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi'nin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Alıcının Mal veya Hizmeti satın aldığı ve ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 68'nci. Maddesinin 1. fıkrasında belirtilen alt ve üst limitler doğrultusunda tüketici talepleri hakkında ilçe/il tüketici hakem heyetleri yetkilidir.
MADDE 11 - MALIN/HİZMETİN FİYATI
Malın peşin veya vadeli satış fiyatı, sipariş formunda yer almakla birlikte, sipariş sonu gönderilen bilgilendirme maili ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcut olan fiyattır. Satıcı tarafından yapılan indirimler, kuponlar, kargo ücreti ve sair uygulamalar satış fiyatına yansıtılır.
MADDE 12- TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
Alıcı'nın, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcı'dan talep edebilir ve her koşulda Alıcı'nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı'nın borcu gecikmeli ifasından dolayı satıcının uğradığı zarar ve ziyandan Alıcı sorumlu olacaktır.
MADDE 13 – BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ
İşbu Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, e-mail aracılığıyla yapılacaktır. Alıcı, işbu Sözleşme ‘den doğabilecek ihtilaflarda satıcının resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veri tabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu'nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
MADDE 14 - YÜRÜRLÜK
14 (on dört) maddeden ibaret bu Sözleşme, Taraflarca okunarak, …tarih girilecek …/…/… arihinde,
Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir. …/…/…
SATICI
ALICI